دیجیتال مارکتینگ اینیستاگرام

۱۳ بازديد

دیجیتال مارکتینگ اینیستاگرام یا به عبارت ساده تر اینستاگرام مارکتینگ روشی از بازاریابی اینترنتی است. به واسطه یک شبکه اجتماعی می توان آن را انجام داد. این نوع از بازاریابی با روش های تبلیغاتی همراه با فیلم های کوتاه یا به واسطه نوشته انجام می شود. همانطور که در مقاله های پیشین گفته بودیم شبکات اجتماعی مکانی مناسبی برای تبلیغ کالا شما است. یکی از پرکاربردترین نرم افزارهایی که در ایران مورد استفادع عموم مردم است اینستاگرام می باشد. از این رو این نرم افزار دیگر صرفا برای قرار دادن فیلم و عکس شخصی نبوده و جنبه تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است.

اینستاگرام مارکتینگ به واسطه استوری و استفاده از هشتگ ها و لایوهای زنده بهترین نرم افزار برای قرار دادن تبلیغات شما برای جذب مشتری است.

 

دلیل استفاده از دیجیتال مارکتینگ اینیستاگرام

یکی از دلایل استفاده از شبکه های اجتماعی برای ایجاد تبلیغات محصولات و خدمات این است. به صورت ساده تر  می توانید در این نرم افزار های اجتماعی تبلیغ کنید. یکی از پرکاربردترین این نرم افزارها که به واسطه آن می توانید به خوبی کالا خودتان را معرفی کنید اینستاگرام است. اینستاگرام مارکتینگ یکی از روش هایی است که همراه خود بازدید فراوانی را می آورد. شما می توانید با دادن درخواست به یکی از افراد که فالوئر بسیار زیادی دارد کالای خودتان را به افراد زیادی نشان دهید.

 

ابزارهای کاربردی اینستاگرام

شرکت ها برای فروش محصولات و خدمات خودشان در شبکات مجازی چه در صفحه کاری شرکت و چه به واسطه افرادی که فالوئر زیادی دارند تبلیغ می کنند. اینستاگرام دارای ابزارهای بسیار خوبی برای ایجاد یک کسب و کار در خود دارد. این ویژگی ها عبارت اند از : استوری، ویدیوی زنده، هشتگ و غیره. با استفاده از این ابزارها شما می توانید تجارت آنلاین خودتان را راه اندازی کنید. در ادامه به معرفی کوتاهی درباره این ابزارها می پردازیم و توضیحات کوتاهی درباره آن ها به شما می دهیم.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که ما در شرکت ایران وب به شما این موارد را یاد می دهیم. البته مواردی دیگری نظر وجود دارد ولی این ابزارها بیشتر کاربرد را دارند.

 

  • هشتگ گذاری
  • استوری
  • ویدیوی زنده

 

 

هشتگ گذاری

هشتگ گذاری یکی از روش های است که می توان با کمک آن به معرفی کالا خودتان بپردازید. شما باید در این روش بررسی کنید و علایق کاربران را پیدا کنید بعد شروع به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی کنید. با انجام این کار هشتگ های درستی را به دست می آورید. بعد از به دست آوردن هشتگ مورد شروع به استفاده از آن بکنید. برای مثال شما می توانید در حوزه لباس خواب شروع به کمپین کنید. بعد از آن می توانید با استفاده از این نوع هشتگ شروع به کار کنید : #لباس_خواب # لباس_ساتن # # ساتن_طرحدار و غیره.

در کل دو نوع هشتگ گذاری داریم

  1. هشتگ های اجتماعی
  2. هشتگ های برندینگ

فرض کنید در اینستاگرام در حال کار کردن هستید و میخواهید کالا و خدمات خود را برای کاربرانی که شما را نمی شناسند و آشنایی با کالا شما ندارند آشنا سازید. بدین منظور می بایستی شروع کنید به گذاشتن هشتگ در متن پست خودتان. با این کار کاربرانی که بدنبال افرادی دیگری هستند وقتی هشتگی را درباره آن ها سرچ می کنند پست شما را می بینند. با این کار جذب پست و محتوای شما می شوند. شما می توانید 30 هشتگ برای هر پست خود استفاده کنید. بهتر است از هشتگ های اجتماعی و هشتگ های برندی با هم استفاده کنید. تا کاربران زیادی را در آن واحد حذب خودتان کنید.

 

تفاوت هشتگ گذاری اجتماعی و برندی

شما در هشتگ گذاری برندی کالا یا خدمات خودتان را هشتگ می کنید و کاربرانی که این هشتگ ها را سرچ کنند پست شما را می بینند. ولی در هشتگ گذاری اجتماعی کار به این شکل است که شما افراد معرف را هشتگ می کنید. از این رو هر کاربری که هشتگی درباره آن فرد سرچ کند پست شما را نیز می بیند. شرکت ایران وب به شما پیشنهاد می کند در هر پستی که ایجاد می کنید از هر دوی این هشتگ ها استفاده کنید.


شرکت ایران وب می تواند در مبحث دیجیتال مارکتینگ اینیستاگرام به شما آموزش های لازم را بدهد. با ما در تماس باشید.


 

 

استوری

یکی دیگر از امکانات اینستاگرام گذاشتن استوری است. با این کار شما می توانید به استفاده از آلمان های موجود در این ابزار با کاربران خود ارتباط راحتتری برقرار کنید. هر استوری که می گذارید تا 24 ساعت در دید کاربران شما قرار می گیرد و بعد از آن حذف می شود. شما می توانید با ایجاد باکس های سوال با کاربران خودتان ارتباط برقرار کنید. در صورتی که نیاز به توضیح بیشتر در این باره دارید می توانید با ما در تماس باشید.

 

ویدیوی زنده یا لایو

همانطور که در مورد امکانات اینستاگرام برای شما گفته بودیم یکی دیگر از امکانات آن که باعث جذب کاربران زیادی می شود لایو است. شما با گذاشتن لایو و صحبت کردن درباره خدمات یا کالای خودتان به راحتی می توانید اعتماد کابرانتان را درباره محصول خودتان جذب کنید. شما می توانید در لایوهای خودتان از محصول یا خدمات خودتان استفاده کنید تا کابران روش استفاده از آن را متوجه شوند. می توانید مسابقه برگزاری کنید و قرعه کشی کنید و جایزه ای به کاربران خودتان بدهید.

 

جذب کاربر با بیو

داشتن بیو کامل از خودتان یا شرکتتان به شما در جذب کاربر کمک می کند. مکان قرار گیری بیو در زیر نام شما در پروفایل اینستاگرامتان است. می توانید با قرار یک بیو کامل از خودتان به معرفی صفحه تان بپردازید. هر چه این بیو کاملتر و خلاقانه تر باشد به موفقیت شما در جذب کاربر کمک می کند.

 

استفاده از تگ لوکیشن 

همانطور که سه روش گفته شده در بالا به شما کمک می کند تا کاربر جدید پیدا کنید. استفاده از تگ لوکیشن نیز به شما کمک می کند. روش کار کردن به این صورت است که شما عکس یا هر محتوای دیگری که می خواهید پست کنید را تگ لوکیشن می کنید. با این کار کاربران به شما اعتماد بیشتری می کنند و راحتتر می توانند مکان شما را پیدا کنند.

 

 

شرکت ایران وب پیشرو در صنعت دیجیتال مارکتینگ آماده است در پیشرفت دیجیتال مارکتینگ اینیستاگرام شما را راهنمایی کند.

مقاله ای در سایت ویکی پدیا موجود است شما می توانید آن را نیز مطالعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.